Gosiga barn



Lillan: Mamma, vad är de här?
Jag: Det är en trådrulle, älskling.
Lillan: Leka?
Jag: Nej, det där är ingen leksak, mamma kanske måste sy något. Låt bli den nu.

Några minuter senare såg det ut såhär. Japp, hon är lika lydig som sin mor verkar det som.


Snart så åker vi till våra vänner som var här på kräftskivan. Nu är det tacokväll. Mest intresserad är jag nog utav att snosa bebis. För 3 år sedan gick jag omkring med en gigantisk mage, 1 dag över tiden. Allt har gått så fort, så det är bäst att passa på och lilla Medina är närmsta bebis så faller det på hennes lott att bli kramad. Måste ju kika på hennes nya tand också, hoc fick den dagen efter kräftskivan, och hon som inte ens är 3 månader än. Min flicka var 6 månader då två risgryn poppade upp. Tror ni jag var nervös när jag ammade? Och än värre när det kom ut två till på ovansidan någon månad senare.

Lillan har längtat efter M också. Så nu har hon packat lite och ser framemot lite bebistid. Hon har väntat hela dagen på att sin pappa ska komma hem från fotbollen så vi kan åka.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0