Graviditetens symtom som få pratar om



Check... Check... Check... check check check.... Kan nog faktiskt klämma in några fler symptom i listan... Åh ja, min sambo hävdar fortfarande att "när en man är riktigt förkyld" är gränsen på jordens undergång. Under nu 1 ½ graviditet har jag haft merparten av det som räknats upp. Har ju lite mindre än ½ graviditet kvar att uppleva så jag hinner nog med några fler symptom till. Man ska ju aldrig säga aldrig...

Att vara gravid är ju en sådan lycklig tid och man verkligen glöder... Eller hur? Va?

Bilden hittade jag här, en riktigt rolig blogg som jag nyss hittade.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0