HACKMAN stekpanna



Tänkte visa en av presenterna jag fick på årsdagen av min älskling. En ny stekpanna! Och inte vilken stekpanna som helst, utan en Hackman. Och denna är speciell, då man kan diska den med diskmedel och i diskmaskinen! Man kan även ställa in den direkt i ugnen, då den tål 250 grader! Alltså kan man bryna en stor köttbit för att sedan utan att ta till extra disk färdigsteka den i ugnen!

Det ska finnas en variant som även tål redskap av metall men där går min gräns. Det känns tillräckligt fel med att diska den med medel! Men då skulle den inte tåla en av de saker denna skulle tåla - minns ej om det var ugn eller diskmaskinen.

Jag blev och är fortfarande helt salig. Vadå tvättäkta kock och matfantast? Älskar den! Superbra presenttips till en matentusiast med andra ord! Finns på Mansion, men priset har jag ingen aning om. Vill nog inte veta det heller.



Kommentarer
Sandra Nenséns

åh en sån skulle jag behöva så slapp johnny ta sönder alla våra stekpannor för han diskar dom jämt med diskmedel fast jag skäller på honom!!!

2011-12-06 @ 20:41:55
URL: http://sandranensen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0