Så trött

Gnällvarning. Trött jag är på att vara gravid... Kan vi inte bara snabbspola tiden? Trött på att må illa. Var till Babyproffsen på Ilanda för någon dag sedan. Halvvägs hem fick vi stanna bilen så jag fick kräkas två gånger. Och så direkt igår på morgonen. Det märks såväl vilka dagar man inte tar medicin. Jag är trött på halsbrännan. Jag är trött känningarna i ryggen. Jag är trött på att vara trött...


I söndags var vi hos Sonia, Honraaw och lilla Medina.
Fast M är ju inte så liten längre. Ett halvår. Hur som helst så fick jag med mig något jag längtat efter. Jeans! Hur underbart som helst att ha byxor som faktiskt passar en om rumpan och benen! Dock kan jag inte stänga vid midjan, men ändå. En lång tröja fixar det hela.


Så, nu har jag gnällt klart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0