Tillbaka



Idag så tog jag mig i kragen och ställde in träningscykeln i klädkammaren. Inte varit sugen på att träna direkt den senaste tiden som ni kanske förstår, och ska ju ha in en julgran någon dag här nu. Började må illa mitt i och ville springa in till porslinsstolen och upptäckte då att jag lyckats blockera för badrumsdörren. Men, det gav med sig efter en stunds vila. Sen var det bara att börja med att köra tetris igen med alla andra övriga saker som skulle in igen, saker som borde ner i källaren men ännu inte utvecklat egna ben...


Inte känt så mycket sug till något alls direkt
. Förberett lite för att baka senare. Att blogga har varit lite nere av den mycket enkla anledningen av att den trådlösa datamusen slutade fungera. Men det var bara att byta batteri insåg jag och som jag nu just gjort. Hatar att sitta vid enbart datorn, orkar inte hålla på med bilder etc. Sen har jag knappt varit hemma sen i torsdags så där har ni en till förklaring, har jobbat och träffat fina vänner.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0