Så sömnig



Idag kom hunden hem igen. Just nu funderar jag på att gå och göra exakt detta som visas på bilden, dock ska min inspirationskälla ut på en tur. Är så himla trött! Måste ju få veta hur det går på NCIS också. Dumma nyfikenhet. Mätt är jag också. Knappt kunnat äta på hela dagen, har varit väldigt illamående, men sen vid vår sena middag öste jag på mat på tallriken.

- Mammas ögon är visst hungriga! Skämtade min sambo. Jag trodde också att de skulle vara hungrigare än resten av mig var, men gick och tog mer. Gjorde lite godis sen som också hamna i magen. Skönt att få i sig något!

Imorgon ska lillan till dagis, och jag ska vila hela dagen. Tror jag ska fixa lite manikyr och hårinpackning med, bara för att.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0