Vad ska man hitta på?

Försöker intala mig att sömn är överskattat... Kunde ju inte somna och vaknade flera gånger inatt med. Även om inte alla toalettbesök stör direkt, jag tror jag fick in en vana att gå i dvala när jag väntade lillan så just det berör mig inte. Men att bara att vakna, stirra på klockan och inte kunna väna på mig. När jag väntade lillan så sov jag i princip vid 19. Men inte nu. Det studsar runt i magen, kanske det som väcker mig, barnet är så pass långt att det känns när den tar spjärn med fötterna och trycker huvudet mot något annat ställe.

Fick helkroppsmassage av sambon på kvällen, men bara lätta strykningar på ryggen då man visst inte får massera den. Hur avslappnande som helst. Denna morgon så var ju lillan hemma igen, men vi tror det blir dagis imorgon ändå. Ögonen är fina, och hon åt två portioner köttbullar, sås och potatis efter att hon sovit en stund igår. Nu är hon hur pigg som helst och stökar runt på sitt rum.

Försöker komma på vad vi ska hitta på idag. Vad ska ni göra?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0