Vecka 20



Idag går vi in i vecka nummer 20 i graviditeten. Dagens mage. Bjuder på lite naket.


Märkligt svårt att ta bilder på sig själv, kameran är så tung, så ni får nöja er med denna så länge. Hittade bilder som jag är större på, Men tog första bästa som jag kände mig nöjd med. Lyckades fota bara ramen, bara ansiktet, väggen etc... Men ville ha en hyfsad helkropps bild.
 
Vart katten har man andra handen?
Har man den ovanför huvudet ser man amputerad ut, vid brösten ser det ut som man tar på sig själv och att ha handen vid trosan hade jag flera bilder som såg ut som jag försökte dra ned dem.


Jaja, så här ser jag ut numera i vilket fall.



Kommentarer
L

Fin mage! Den gömde du bra under jackan i lördas ;)



haha nejdu, hålla reda på en hund på agilityn räcker gott och väl! Jag är på lundagård eller om det heter lundahöjd. googla!

2011-12-08 @ 21:50:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0