Vardagsrumslampa


                                  


Var till mio idag, blev den lampan jag tidigare visade.
Visar den igen.

Ändrade mig, hade velat ha den mer natur/ vit som den mindre lampa de hade som visningsexemplar.
Men... detta men... när den hämtades från lagret kikade jag på den, och den var krit vit!
Kändes som den skulle skära sig ordentligt med allt.
Sambon fick välja. Vit eller Svart.

Så det blev en svart. Både han och lillprinsen var överens.
Vi frågade även lillan.
-Är lampan fin?
-Neeej...

Nu är den uppe.
Väldigt fint ljus.
Men den känns så stor. Dock är våran soffa av XXL storlek, så vi kunde inte ha en liten lampa, då den skulle ätas upp totalt. Men jag känner mig lite skeptiskt, allt känns så mörkt.
Ska byta ut bokhyllorna mot vitt och så hitta en tvbänk/ byrå i vitt.


Finns som sagt på mio, kostar 1290 kronor.


 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0