16 dagar kvar

Igår körde grannarna på med ljud igen. Antingen hade de världens längsta, enformigast och absolut tråkigaste intimitet i världen. Eller sin egna version av marabous mjölkchoklads reklam.

Tänk er Mmm Mmm Mmm Mmm Mmm Mmm Mmm Mmm Mmm Mmm Mmm Mmm Mmm hur länge som helst!

 

Kunde inte sova. Var helt slut i morse när jag skulle upp, och det gick bara inte.

Det och träningsvärk. Så andra dagen på denna terminen fick jag vara hemma.

Vi skulle ha en lektion idag, så just då kändes det inte värt det.

 

Känns som jag har bomull i hela huvudet och de kliar lite i halsen.

Jag har inte tid att bli sjuk nu.

Ska ägna dagen åt att packa allt för Norge, så något blir gjort idag!



Kommentarer
L

o inte var det vi den här gången heller :P

2011-01-12 @ 18:14:06
Curious

L: jag tror jag hörde dig hosta igår morse :P

2011-01-12 @ 18:25:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0