Bakfnatt



Nu ska jag visa er det som jag egentligen letade efter på den sidan där jag hittade brudparen!

Dessa tipsades jag om av en tjej som heter Hanna som driver bloggen bakfnatt.

Jätte mycket roliga bakverk, söta små luciatåg till fräna grodor och äckelgulliga hallonmaskar!

Ni bara måste kika in där.

 

Jag fick låna en bild av henne för att visa hur de färdiga blommorna ser ut.

Hur fina är inte de? Perfekt till bröllopstårtan!

Men jag norpade 3 bilder, kunde inte välja. Jag hoppas och tror hon godkänner.

 

Bilden nere till vänster är siliconformen som man använder.

Den finns att köpa här för 149 kronor.




Kommentarer
Hanna - Bakfnatt

Jag godkänner ;-) Roligt att få läsa om hur modelleringarna uppfattas av någon annan, tyckte det var en härlig beskrivning av maskarna, hihi =) Ha en fin dag!

2011-01-12 @ 12:45:23
URL: http://www.bakfnatt.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0