Närmar sig

Ja, nu börjar det smått närma sig flytten. Nu är det samma månad iallafall.

24 dagar. Som när man börjar räkna ned till själva julafton.

Känns som det är massor kvar att göra, men det är för lång tid kvar.

Vi har börjat, men jag hatar att bo bland kartonger!

 

Men de börjar krypa fram. Och upp mot väggarna.

Vart ska man stapla alla?

Jag packade en hel flyttkartong med bara tavlor / ramar förut. Och det blev tungt!

 

Jag fasar för det samtidigt som jag längtar.

Pckat flyttfirmor allt år en också? Packar upp? Städar?

Någon som kan erbjuda allt så kan jag gå på en bio eller två och bo på ett hotell några nätter...



Kommentarer
L

Flyttfirmar packar, annars gäller inte deras försäkringar om man packat själv o något går sönder.

Googla!

2011-01-05 @ 13:02:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0