Söndag

Jag känner mig en aning lurad.

Frågade min lärare angående tisdagen, och då visade det sig att det var planerat för v.6!

Jag gick in och tittade på det skickade schemat, och jag får bara upp ett.

För vecka 6 (!) som det stod högt uppe i ett, där jag inte hade tittat.

Jag som hela tiden trodde att de skickat ut en veckas schema, så får man de nya flera veckoschemana när man väl är i skolan och kan diskutera dem.

Som vi brukar göra.

 

Så nu har vi vanliga lektioner.

Men det gör inte så mycket ändå.

 

 

En kul grej, är att jag la ut +100 av min slö- läsar- litteratur för försäljning,

och jag var för en stund sedan ner och lämnade av dem för avhämtning.

Så 500 kronor rikare.

 

Dock så ska vi beställa nya böcker- skolrelaterade sådana för +500 kronor, så det går ju jämt ut.

 

Dock är detta inte alls det antal som de jag just sålt.

 

Någon som har några tips på böcker med självkänsla, få energi och andra liknande ”självhjälps” böcker som jag kan ha missat?

Ska ha det till min examensarbete.



Kommentarer
L

Jag har Mia Törnbloms "självkänsla nu" tror jag den heter; den är bra!



Och en bok om Energitjuvar

2011-01-09 @ 17:37:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0