Lite om dagen

Idag har spenderats i sakta mak, iallafall för mig, lillan och min mormor. Det är vi hälsar på. Först åkte vi hela bunten till en loppis, jag älskar att gå till sådana, har nog ärvt det fråm mormor. Hitta lite smått, böcker och lite annat.  Sen åkte vi och handlade lite och lagade mat. ´

Sen åkte pojkarna iväg på fotboll, Malmö mötte Djurgården på hemmaplan. Matchen började 16 och så ringde de vid 17 och sa att de var påväg hem. Det var ett rikspucko som kastade någon form av smällare på plan, hade visst hörts riktigt bra då killarna inte ens satt i närheten tyckte att det smällt högt. Och så hade det vist hällts öl över motståndarlagets fans. Vi hoppas nu på att de återbetalar pengarna, annars så kostade 11 minuters fotbollsupplevelse 600 kronor + bensinpengar. Pojkarna var inte jätte roade när de mötte upp oss i lekparken. De ville inte riktigt höra när vi berättade att vi sovit middag och lekt. Nu klipper sig lillprinsen, mormor är frisör. Lillan badar och jag har precis rullat tryffel. Nu ska det bli lite lördags gott. På semestern får man ändra i lägg tiderna lite...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0