Lite semester



Nu är det snart hej då Värmland och hej hej ... Kan inte säga det, då vi inte berättat för lillprinsen vart vi ska ännu. Och om han nu klickar in här senare så vill jag inte avslöja. Jag, N, lillan, vovven och lillprinsen åker sent ikväll, eller ytterst tidigt imorgon... Vi siktar att åka vid 00 och vara framme runt 07 - 08.

Väskorna håller på att packas. Här är lillans nya väskor. Dock fick inte alla hennes kläder plats så jag får dela med henne och andra saker som badhanddukar. Var och köpte lite nya filmer förut som vi ska ha med på bilresarn till de två portabla dvdspelarna. Jag vill inte se samma Musse Pigg avsnitt, eller höra på för den delen. Blev även en ny baddräkt till henne.






Kommentarer
L

trevlig semester!

2011-07-30 @ 00:05:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0