Lördag igen



Går emot lite av mina bloggregler nu, men tröstar mig med att man inte ser hennes ansikte. Fastnade totalt i denna bild. Framför henne kan man ana vovven, som hon kastar pinne åt. Igår var vi på promenad, ochh gick och lekte i lekparken. Idag är tanken att vi ska till Forshaga, då det är marknad där idag. Om bara N kunde slänga sig i duschen innan lillan vaknar, så kan vi kanske komma iväg innan det stänger....

Efteråt bör vi handla lite, mer lördagsgodis bland annat. Ikväll är vi bjudna på fest, men tror inte att vi ska åka. Jag tror N börjar tröttna på att vara nykter på fester. Jag skrattar lite åt honom, och kontrar med att jag tar körkortet den dagen han slutar snusa.



Kommentarer
Sofie - Mamma till William

sv: Fråga efter en grundfärg i en färgbutik så tar dom fram en till dig :)



Okej,hoppas att du hittar de, dom såg riktigt smarriga ut :D

2011-07-09 @ 13:21:16
URL: http://soofieeklund.blogg.se/
Sofie - Mamma till William

sv: Fråga efter en grundfärg i en färgbutik så tar dom fram en till dig :)



Okej,hoppas att du hittar de, dom såg riktigt smarriga ut :D

2011-07-09 @ 13:33:18
URL: http://soofieeklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0