Nytt i köket!



Ja, det kan ses som dubbel mening, för jag bakade både nytt bröd, och har inhandlat mig lite nytt till köket. Tre stycken nya grytlappar och två set med två bakdukar vardera. Här är ena av dem. Fanns massor i urval, men då jag hade tänkt att ha grönt som accocear färg i köket så köpte jag dessa. Förlänga sommaren lite.

Brödet fick bli focaccia, vars recept ni hittar här. Denna gången blev det lite mer oliver och soltorkade tomater, och de sattes närmare varandra. Mycket gott. Lillan slukade en bit, ifrån den "tomma" sidan, till kvällsmat.










Kommentarer
Sofie - Mamma till William

Sv: tack för tipset :D



Dedär brödet såg supergott ut, måste jag prova :D

2011-07-13 @ 09:39:54
URL: http://soofieeklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0