Så rolig var denna onsdag



Denna dag känns det som jag gjort mycket men ändå ingenting. Hämtade lillan, tog bussen till våxnäs och kikade runt. On Off har visst gått i konkurs, och de har 25 % på allt i hela butiken, inklusive allt som redan är nedsänkt. Jag gick tom hänt därifrån. Just köpt ny kaffekokare. Ny diskmaskin. Har tvättmaskin, har elvisp, har hushållsassistent.... Har liksom det vi behöver. En dvd kanske. Men hittade ingen. Det var billiga disktrasor, men det kändes ju lite pinsamt att stå där i kö. Gick runt lite mer. Slutade med att köpa kylskåpsmagneter på Jysk. Så rolig var jag alltså.

Nu på kvällen har jag bakat bröd. Åt lite glass medans det stod i ugnen. Äter nu nybakad smörgås med ost och ett glas oboy. Har kyckling i ugnen nu. Surar lite, jag kokade ihop en stark glaze som jag tänkte ha till kycklingen imorgon. Men hade i för mycket honung, och jag tyckte det förstöre allt. Får komma på något annat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0