För ett år sedan:



För ett år sedan, dessa dagar, befann jag mig i Stockholm
och gjorde bland annat detta, Lazergame.
I sommar blir det en resa till, och jag skulle vilja göra detta igen.
Vet ej om jag vill vara i samma lag som sambon igen dock. Han var bästa spelare alla omgångar, men han sköt på allt som rörde sig tillslut- inklusive mig....

Var även lite restaurang, Skansen och fotboll. Jag och Marcus, som är en av sambons bästa vänner var på samma nivå i intresset om fotbollen. N sneglade lite fundersamt på mig när han hörde att vi skulle ha en mysig privat middag under de timmarna han var borta... 



Kommentarer
Giia

Ni är alltid välkomna här om ni inte vill bo på hotell! :)

2011-05-09 @ 23:44:04
URL: http://idagabrielle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0