Man purse



Detta inlägg är en liten pik till N.
För näst intill jämt kan jag komma med jätte bra idéer.
Som att han kanske skulle ta och köpa ett par fin skor som ha endast har på sig till och från fotbollen så att det matchar med kostymen, istället för vardags skorna. Men nej… Tills igår. När han kom på den briljanta iden om ett par snyggare skor till kostymen, för det ger ett bättre intryck.

 

Han var på shopping humör , så han kom hem med 6 piké t-shirtar, varav två var turkosa… Samt en väska. För väska var också en helt ny super briljant ide som han aldrig hört om förr.


Jag var en mycket ärlig flickvän, 
 och gapskrattade när han satte på sig den hel turkosa pikén och visade väskan som jag endast utryckte mig om:

”- Ah, så du har skaffat dig en man purse.”



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0