Balkong projekt: Tomatplantor



Tomatplantor ska plateras om.



Tomatplator omplanterade.
Prickarna ni ser är långtidsgödning. Här rastas de lite på balkongen, men sova inne får de göra ett tag till. Istället för att springa fram och tillbaka kruka för kruka så får den ännu tomma balkonglådan vara mig till hjälp. När jag åter är i Sverige igen ska den fyllas...

Jag undrar vilka blommor som kommer leva när jag kommer hem från Malta?
När jag fjällvandrade en vecka i Norge i höstas, och sen kom hem så var allt stendött. Min jätte stora frodiga basilika stod anklagade kvar i torkad form och hånade mig. 

Planerat in det lite mer, ni vet- man lär sig av sina misstag ... Svärfarmor har extra nyckeln...
Ska plocka ihop alla blommor och ställa någonstans i en klunga så ingen missas...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0