Hemma i Sverige igen!



Nu är dramadrottningen hemma igen. Flygningarna gick bra, såpass att jag stått på maltesisk mark och nu på svensk mark igen. Mycket har både hänt och upplevts, både på borta och hemma plan.
Har 1400 bilder som ska kikas igenom och de bästa ska väljas ut. Tror jag ska göra en dag-för-dag recension så allt verkligen kommer med.

På hemma plan så hälsar jag flickorna Moa och Medina välkomna till världen. Moa kom i söndags och Medina i onsdags. Här hemma välkomnar jag också vårat nya tillskott: Vi har blivit med diskmaskin!



Kommentarer
L

Välkommen hem!

2011-05-30 @ 13:13:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0