Inte helt genomtänkt

När jag hämtade lillan så tog vi bussen in till stan. Kollade i leksaksaffären tills hennes pappa slutade och sen gick vi runt olika affärer. På jakt efter skrivare. Det kändes som vi var ute hur länge som helst. Lite mer än 2 timmar senare från det att jag hämtat henne tills vi kom hem, och kroppen gör jätte ont. Aj! Kommit massa tårar då det känns som om kroppen inte vill vara med mer för var dag.

Varför vill inte lillan somna? Varför är den laktosfria mjölken slut? N kallar mig för kalven. Trodde jag hade en liter kvar men den hade jag visst nallat på så har kanske en kopp mjölk kvar.. Men den vanliga mjölken finns, och står och hånar mig i kylskåpet. Åh, varför har vi inget badkar? Vad skulle kunna ge just nu för ett varmt bad? Bara slappna av, äntligen få bli varm och bli tyngdlös.

Oj, vad gnällig jag börjar bli! Nej, nu räcker det med att tycka synd om sig själv. Dusch får funka fint sen. Ska ta och kika runt på lite bloggar och hemsidor som gör mig glad först! Bättre det.



Kommentarer
L

Jag letar också skrivare :)

Och jag vill också ha badkar, iaf typ två dar i veckan!

2011-11-17 @ 22:00:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0