Wordfeud 54 poäng...



Sambon har en iphone. Själv är jag inget fan av touch telefoner, men jag tror det börjar gå över. Det började med att han laddade hem spelet Wordfeud. I början så retade jag hon lite för hans nya pensionärshobby. Sen testade jag. Och fastnade. Har slutat retats nu. Medger att jag har fel. Jag kan sådant. Även solen har sina fläckar, ni vet.

När man var liten (och gör fortfarande...) och såg bilarnas registreringsnummer så börjar man leka med vad man kan få för ord. Kommer ihåg att vi lekte en lek vissa lektioner i skolan där man fick ett ord uppskrivet på tavlan och man fick några minuter på sig att komma på så många ord som möjlig som kunde göras med själva huvudordet. Så nu brukar jag ta hans telefon så fort han kommer hem. Tänk när hans knapp (den enda knappen på hela telefonen) började strejka och han fick skicka in den på kontroll... Vad gjorde vi innan på kvällarna? Och tänk glädjen när han fick hem en helt ny telefon... Så nu ligger vi i hörnet i soffan huvud mot huvud och spelar. Min telefon börjar även dra sin sista suck. Iphone kanske?

Jag är nog den som kommit på ordet som gett mest poäng totalt. N låtsats som att han inte minns sitt högsta. Nåde den dag han slår mig poängmässigt...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0