Matmässa den 1 oktober i Karlstad!



Lördagen den 1 oktober så är det matmässa vid Mariebergsskogen i Karlstad! Gissa vem som ska dit? Japp, jag. Om det inte spöregnar, men det hoppas jag att det inte gör! Smsade runt till lite folk och tyckte att de också ska komma. Tycker att det är viktigt att slå ett slag för närproducerat, och att man ska de dessa produktioner för vad det är - ett hantverk. Själv ska jag kika efter bröd, marmelad och karameller och annat smått och gott.

Det ska finnas vedugnsbageri, karamellkokeri och musteri mm! Det är gratis entré hela dagen, så det gör ju ingenting att bara gå runt och inspireras! Kika in på hemsidan här, där jag även lånade bilden ifrån,  och titta vad det finns för fler medlemmar och vad de erbjuder i den ideella föreningen Värmlandsmat! Tänk bara på att ha med kontanter om ni nu vill handla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0