Och det fortsätter...

Dumma hosta. Dumma näsa. Jag verkar ha smittat sambon också, för han hostade mer än vanligt denna morgon innan han åkte. Det gör inte ont att svälja idag i alla fall. Energin är bättre, har äntligen lagt in tvätt i maskinen, vilket jag inte gjort på flera dagar. Plockat ihop den torkade tvätten också, som också väntat i flera dagar...

Imorse konstaterade jag att hostan inte ville att jag skulle sova. Lillan sov för en gångs skull väldigt länge, 9.15. Men var gång som jag blundade och försökte somna om så kom hostattackerna. Men så fort jag låg och tittade en stund så slutade det. Försökte med att höja huvudänden så jag låg i en mer sittande ställning. Fick ge upp.

Morgonen har tillägnats åt att måla med de nya färgerna, och Disney Junior förtjänar Nobelpriset.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0