Solrosor



På väg till dagis denna morgon berättade lillan för mig, bara sådär, att hon älskar blommor. Gick och tänkte på det hela dagen sedan. Så efter dagis så gick vi en promenad till ett av solrosfälten. Något jag tänkt på sedan förra sommaren, så ni ser, jag har lärt mig. Och har varit påväg dit med henne ett bra tag nu, så nu när hon ändå nämner blommor så var det extra roligt att göra det!

Tog med ett close up filter, men det var ju lite trixigt när vinden blåste och humlorna var ju inte direkt stillasittande... Men det blev en härlig stund. Lillan tyckte det var lite häftigt att blommorna var längre än mamma! Fina bilder blev det med. Så roligt att vi gjorde det, slapp jag ångra det i vinter...







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0