Strålande dag



Vilken dag det har varit! Strålande sol och varmt! Så idag har vi varit på långpromenad jag och mina tjejer.  Lekt i lekparken och jag klättrat i träd för att plocka äpplen. Lillan manade på mig att vara försiktig.



En hare sprang in på gården där vi var, jag halvt i chock och glädje. Länge sedan man såg en sådan. Men en mamma berättade för mig att det var typ 3 stycken som sprang omkring där. Att de bodde där eller något. Kul. På våran gård har jag nog mest sett kråkor. Vill byta gård.  Väl hemma så hade vi "nick nick" på balkongen. Åt maten på ett utbrett påslakan som lillan hämtade. Innan vi gick ut hade vi "nick nick" med massa delad frukt. Apelsinen var bra god. Päronet sött och bananen fick jag ingen. Men den tog ju slut så den var nog smaskens den med.



Barnmorskan ringde föresten upp på eftermiddagen. Så ska göra min cancerkoll den 26 kl 13. Barnvakt fixad så det är skönt att det löst sig.



Kommentarer
L

Det är två-tre harar som springer runt på gruvis!

2011-09-11 @ 14:53:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0