Surar fortfarande på BMM

Ringt BMM under morgonen igen. Hon hade telefontid kl 08.30-09.30. Det var upptaget hela tiden, vet inte hur många gånger jag ringde. 09.31 så var telefonen avstängd. Och telefonsvararen meddelade mig att för ombokning av tid, så ska man återkomma. Ja men, tack för den! Ringde bara några minuter innan och då var det upptaget. Och det kan ju inte ske automatiskt, som på sambons jobb, om det inte ändrats då. När jag väntade lillan och var där på besök så ringde det flera gånger och fick höra att - oj då, jag har visst glömt att stänga av.

Tröttnade och provade ringa receptionen för råd. Första gången började det tjuta alldeles förskräckligt! Andra gången var det upptaget och tredje tjöt det igen.

Ska det verkligen vara så svårt? Jag tycker inte det här är okej alls, det är en kort telefontid och svårt att komma fram. Inte ens ett kösystem finns! Ringde igen och pratade in på telefonsvararen. Fick ju avboka tiden helt. Bad henne ringa upp mig, men har inte hört något än.



Kommentarer
L

Gå in på liv.se och registrera dig för"mina vårdkontakter" eller byt barnmorska.

2011-09-09 @ 12:08:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0