Tjejkväll recension

Ja, blandade erfarenheter av tjejkvällen. Ganska roligt. Massor av folk! Åkte in vid 17 med lillan och mötte sambon en stund innan han åkte på hockeyn. Lillan fick en rosa ros, då det stod några killar som delade ut. Fick nästan köra på honom typ. Snacka om att sätta fel personer på det jobbet. Tre unga killar med ett bra utseende. Tror ni man såg en massa yngre fnissiga tjejer om bar rosa rosor? Endel med två! Den andra ålderkategorin hörde till farmorsgenerationen. Inte många mitt emellan. Såg flera "mittemellan"som typ stod och köade för att få en.

Fixade med mitt läppstift. Hittade lite hårprodukter. Gick förbi minomin igen efter att jag köpt dem på mitticity för 99 kr styck, och på minomin hade de dem 2 för 99 kronor. Och expediten sa igår att ingenting fanns kvar! Hmm. Men ärligt talat, trots att de båda butikerna hör till samma ägare, så lägger jag hellre pengarna på mitticitys affär. De är trevliga med det är verkligen inte de som jag nu stött på hos minomin! Och trevlighet vinner!

Hade kikat lite på gina tricot för några dagar sedan. Så nu kom jag på att jag kunde kika där med. Var väl tur, för mellan kl 18-21 så hade de 20 % på hela köpet. Så jag köpte en svart och en grå finstickad tröja. Så istället för 500 kronor så blev det 400 kronor. Fick med en Sofies Mode. Helt ärligt, det var ingen rolig tidning. Alls...

När jag tänker efter, så var det lite för mycket folk. I alla fall utav den sorten som inte visar hänsyn alls till andra människor. Inte ens de med barnvagn. Tränger sig före, går före, stannar mitt i gångar oavsett om de ser att man kommer. Tröttsamt! Tillslut gick vi in på pressbyrån och köpte oss en varsin glass. Där muttrade jag något om att jag aldrig kommer gå på något liknande igen! Då instämde en kvinna i butiken fullständigt med och även hon undrade vad det var för fel på endel människor!

Efter det tog vi bussen hem. Men, jag fick de produkter jag tittat ut, lite billigare. Skulle ju ändå köpa dem i vanliga fall så nu tjänade jag ju lite extra på det. Alltid något.



Kommentarer
L

Jag har en klasskamrat som arbetar på minomin, men jag har ingen aning om vart det ligger. Är det renodlad frisörsalong eller?

2011-10-01 @ 09:43:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0