Och om ett år börjar det om igen...

 
 
Tusen tack till er som kom för att fira Lillan!
 
Hallå! Nu börjar veckan närma sig sitt slut! Känns som det har varit fullt upp, vilket det ioförsig har... Dottern har fyllt år nu i dagarna och det har planerats och förberetts för kalas. Det har varit blandade känslor, mestadels skoj men det som smolkat bägaren var att lokalen som jag bokade för över en månad sedan visade sig vara dubbelbokad så det blev stress över att hitta en ny! Kan skriva mer om det när jag lugnat ned mig, för annars skulle det mest vara ett inlägg fullt med en väldigt massa väldigt fula ord...
 
Nu idag har det varit barnkalas, och imorgon kommer släkten. Lillan har fått sanslöst många presenter, det känns nästan lite jobbigt ärligt talat. Men, jag kan ju tänka mig betydligt värre scenarion. Bättre för många än för få? Och jag tror faktiskt allt kommer att användas, ingenting är direkt ratat. Och som sagt är det släkten som kommer så än är det ju inte slut på festligheterna....
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Malin

Visst är det härligt med barnkalas? ;-)

Svar: mjaaaa om det varit någon annan som stått bakom spakarna... haha
Lilli

2012-08-26 @ 14:41:15
URL: http://mammamaliin.blogg.se/a


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0