Trädgårsarbetat, bad och noll lust till att laga mat

 
 
Vi åkte igen iväg för att fortsätta med trädgårdsarbetet hos en släkting. Fyra sopsäckar senare så kände vi att vi fick ge oss, klockan var över 18 och vi behövde något annat än bullar och glass i magen. Så vi åkte och köpte pizza och åkte till stranden där Lillan och Vovven fick sig ett kvällsdopp. Väldigt mysig dag måste jag säga!
 
 
 
"Du tappa något! Jag svär att du tappade! Jag såg det! Jag kan väl ta den? SNÄLLA!" psykning på hög nivå från den fyrbentas sida...
 
 
Koppel, bilbälte, hundhalsband och pärlhalsbad - allt blev väldigt blött...
 
 
 "ÄNTLIGEN!"
 
 
Världens elände när andra människor ville komma och bada... Protesterna hördes högt från den lilla damen och alla som kom gravde åt henne. Hade hon varit som andra hundar och exempel simmat rakt ut och hämtat en pinne eller så så kunde det ju ha gått för sig att hon fortsatt. Men vår jycke springer ca en meter ut - tills vattnet når magen och sedan kör järnet fram och tillbaka så fort hon kan längs stranden. Det ser ut som man kastar macka med en stor brun sten då hon skuttar fram...
 
 


Kommentarer
Malin

Vilken badstrand är detta? :-) Försöker att vidga mina vyer lite och hitta andra badstränder!

2012-08-20 @ 11:24:01
URL: http://mammamaliin.blogg.se/a


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0