Ännu en prinsessa är född!



Idag hände något historiskt. Sveriges nästa tronarvinge föddes. En prinsessa, ännu utan namn för allmänheten? Finns nog en hel del nyblivna föräldrar i vårt avlånga land som också fått sina prinsar och prinsessor! Själv var jag med min prinsessa i lekparken, då en äldre man kom och hissade upp flaggan.

Lillan vill se en bild på prinsessan. Men det finns ju visst bara en som visas nu, där föräldrarna står med en bilbarnstol- och man ser en filt och en mössa.

Lillan "- Har prinsessan en krona på sig då? Jag tror det..."

 

Visst gläds jag med Victoria och Daniel, de har fått ett friskt barn! Men var lite komiskt att man endast hade ett val.


Kommentarer
Johanna

Haha kul med undersökningen! ;-) Bara ett svar!



Ja men jag tycker det är fint. vare sig man är för eller emot kungahus så gillar i varje fall jag daniel o victoria skarpt. De verkar vara jordnära och genuint trevliga/snälla och jag önskar dem all lycka. Började ju själv nästan gråta när jag såg Daniel igår, han såg så lycklig ut!

2012-02-24 @ 09:04:15
URL: http://passionforpoison.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0