Babbel



Det där med nattsömn är överskattat...
Japp, jag är helt ironisk nu. Så fort jag vänder mig till högersidan så börjar bebisen sparka loss. Som bäst är det visst när jag verkligen ligger kvar så att magen ligger helt lutad mot madrassen, så det blir än mer hoppvänligt golv…

Hade huvudvärk igår, trots en tablett på kvällen. Hatar att ta medicin, speciellt nu. Fick gå upp igen och ta en till under natten, då den inte gett sig. Men den har hänt i till nu ungefär. Van nu kanske? Inte så produktiv ännu. Tvätten snurrar, diskmaskinen är i plockad men ska sättas på och sista jäsningen på brödet är snart klart. Väntar också på att håret ska torka - la i en hårinpackning förut så det tar alltid längre tid innan håret väl är torrt. Börjat med storstädning av badrummet men tröttnar så fort.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0