Saker är inte som förr

Gravidbravad idag (Sarah ombeds härmed att sluta läsa) : Klippte tånaglarna. Helt själv. Blev nästan som vanligt- någon kant ska klippas om känner jag. Ska jag stöna till mig eller be om hjälp? Förra graviditeten gjorde jag det till en stor affär - att klippa själv. Men nu känner jag inte riktigt för det. Har ju gjort det en gång. Och sambon är ju en fena att klippa på andra efter att ha övat i över 3 år. Känner mig kanske säkrare nu?




Jag kan, jag kan, jag kan... Fortfarande!







Kommentarer
Johanna

Haha jag kan inte klippa så sambon får hjälpa till x)

2012-02-21 @ 11:47:53
URL: http://passionforpoison.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0