Sista dagen denna vecka då



Sliten. Trött. Som om det skulle vara någon nyhet! Hela familjen var till IKEA idag, och så har det fixats här hemma. Har fixat med lillans rum idag. Det har nu två nya bokhyllor, en stor tavla har skruvats upp och lite dold förvaring. Mat har handlats, lagats och ätits och godnattsagor är lästa.

Sitter nu och funderar på om jag ska sy på mer stenar på min skapelse eller inte. Fast ungar gillar väl när det är lite överdrivet glittrigt? Känns som det för hennes del inte gör något om jag syr på några fler. Funderar också på vart slagborren är, har starka misstankar på att den är längst in och längst ned i vår klädkammare. Får se om jag orkar med att köra live tetris imorgon. Köpte en vajer som ska upp i hallen. Apropå klädkammaren, vi har en ide på att göra det till ett kontor. Får åka till IKEA igen för inspiration tror jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0