Snön yr

Usch, vilken natt... Jätte dålig sömn. N tog till min lycka, lillan till dagis denna morgon, så att jag fick någon timmas sömn. Dock drömde jag en mardröm så så gick det med det. Snön yr utanför, fortfarande ovant att se då det knappt kommit något på hela säsongen. Ska strax sminka mig lite så jag kanske ser piggare ut, har väntat med det men nu har hunden har varit ute. Ska snart in till stan för ärranden och senare ska jag på föräldrakurs. Ska handla om förlossningen idag. Jag är bra mycket mer nervös nu över den andra än vad jag var för den första förlossningen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0