Gilla MAM - Få en napp!



Ett till tips! Själv har jag ingen facebook, men sambon har så han får ta del av denna. Gilla MAM på facebook och få en napp- MAM Original 0-6 månader i Silk Teat! Kika på vänsterspalten när du väl klickat in och sedan skriv in vart nappen ska skickas!

Själv gillar jag verkligen MAM, gå gärna in och läs det jag skrivit här om den perfekta nappflaskan från just MAM! Finns i två olika storlekar, stora flaskor för större barn och små till mindre. Och de går numera att köpa på ex ICA och apotek!



Kommentarer
Linn

"Erbjudandet gäller en napp/ smokk/ sut per nyfödd i hushållet. "



står det dock!

2012-01-19 @ 15:36:45
Lilli nyfiken

Linn: tack, såg jag inte, var vad andra sa.

2012-01-19 @ 16:50:35
URL: http://curiousme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0