Inte 23 år, utan 93 år

Inte så härlig dag. Eller natten till idag. Kroppen värkte. Låg vaken. Minut efter minut kom och gick och förvandlades till timmar. Försökte gå upp, gå på toaletten, gravidblåsa som man har. Fick väcka N ett par, som först fick stötta och putta upp mig i en halvt sittande position. Sedan fick han gå runt sängen och bära upp mig och stödja mig tills jag stod upp. Också när jag skulle tillbaka och ena benet låste sig i ett läge mitt i ett steg. Lillan vaknade innan klockan, jag var ju vaken ändå. Var fortfarande vaken när klockan började ringa.

N tog lillan till dagis, istället för mig. Lyckades till slut sova ett par timmar. Tog en varm dusch för att värma och mjuka upp mig. Varvet med hunden som normalt tar max 5 minuter tog 40 minuter. En gammal kvinna kom mig till mötes på gångvägen. Jösses, ögonen lämnade mig knappt. Ja, jag vet, jag går oerhört sakta, du är snabbare! 


Mindre än 3 månader kvar nu, tack och lov!




Kommentarer
Sandra Nensén

usch va jobbigt :(

2012-01-28 @ 12:14:42
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Coquina

Jobbigt för dig! Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

2012-01-29 @ 08:42:29
URL: http://coquina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0