Vad ska man göra ikväll då?

Vi blev otippat barnfri ikväll. Svärfarmor ringde igår och berättade att hon saknade lillan. Och till gammelfarmor vill lillan alltid gå i princip. Så idag så gick hon iväg dit en sväng på dagen. Sambon var borta och dömde och jag fick lite fritid som spenderades i sängen i halvt sovläge. Men nu ville hon inte hem, och ringde och fråga om hon fick sova kvar. Och visst fick hon det.

Så... Vad ska man göra ikväll? Än en gång, vad gör de utan barn eller ensamstående när de är lediga? Fanns inga roliga biofilmer när jag var in och kikade på hemsidan. Orkar inte gå ut, med mage och allt. Det studsar alldeles för mycket och jag är ju jämt trött!Sambon är iväg på styrelsemöte nu, så han är ju ingen hjälp just nu.

Hade tänkt och göra hamburgare, men funderar på lite roliga tillbehör till. Brist på fantasi. Vad brukar ni ha? Vi brukar ha grovt hamburgerbröd, hamburgerdressing, gurka, skivade tomater, rödlök, sallad, ketchup/ tomatpuré, senap... Kan ha glömt något? Ibland pommes eller klyftpotatis till... Vill ha något annorlunda...



Kommentarer
Augustifamiljen

Sv; förstår att du inte ville det, själv har jag ju på båda sidorna (kan knappt gå eller resa mig upp ibland) så då kanske ett brett bra bälte vore värt att testa ändå..



Får se helt enkelt hur mycket mina övningar hjälper, men tack för tips iaf! Skönt med barnvakt förresten, jag brukar passa på att baka, vara onyttig och glo på bloggar ;)



Trevlig kväll!

2012-01-14 @ 19:23:11
URL: http://augustifamiljen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0