En dag på landet

 
Ja, vi fick dagen att gå idag också. Vi åkte ut på landet idag, besökte en kollega till sambon. Hon har hästar till Lillans stora förtjusning. Och fem stora svartavinbärsbuskar till mammas stora förtjusning! Med löfte om att jag fick plocka hur mycket jag ville! Ack och ve för tidsbristen, bara några timmar då sambon skulle iväg och blåsa på ett gäng herrar som jagade en boll... Jag plockade på medans Lillan red, och lite senare tog även jag mig en tur i sadeln - får se hur kroppen mår i morgon, men jag kunde bara inte låta bli...
 
 


Kommentarer
Linn

Åh vad jag är hästsjuk! Längtar tokmycket tills jag kan..

2012-07-28 @ 02:20:54
sandra nensén

Åhh va mysigt :) haha kommer du ihåg när jag red hem till dig och du fick rida Mysla? ;) haha skrattar åt de minnet än idag ;)

Svar: Mmm jätte tack hörru. Jag med. Berättade det faktiskt för hon som ägde hästarna...
Lilli

2012-07-30 @ 11:30:58
URL: http://sandranensen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0