Leklandet på Nöjesfabriken

 
Vi var inte direkt vänner igår, jag och datorn. Jag betedde mig som vanligt, men datorn hade humörsvängningar och gjorde lite som den ville... Försökte skriva, men gick inte att få upp bilder samt att internetsidorna hängde sig... Men men. tar det idag istället. Igår kom svärmor och hennes man på besök, och vi tog med oss barnen till Leklandet. Farmor passade Liten medans jag och farfar turades om att försöka hinna ikapp Lillan... Gick rätt bra måste jag ju säga.  
 
Försökte också fötränga allt som Lillan stoppade i sig: Korv med bröd, glass, kakor, festis, coca cola, slush, Subway, pizza... Får bli broccoli och morötter idag istället... (jo, tjena...)
 
 
När andra åt på Subways ville Lillan hellre ha pizza... Och då det var farmor och farafar som var med så blev det... pizza. Själv ville jag ha thai men men...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0