Mors dag!



Jag och Liten låg i sängen under morgonen. Sambon och Lillan kommer in för att säga att "de skulle ut med hunden". De var borta ett tag. Satt i soffan och ammade när de kom hem och de kommer in till mig med en bukett rosor. "Det finns en liten present i köket också" så jag gick in för att hämta den och sätta blommorna i vattnen. Då stod dessa på köksbordet! Kan ju säga att jag blev jätte förvånad! Efter kramar och pussar så blev det också en liten överraskning till:




"- Blunda mamma!" säger hon och hjälper mig att tjuvkika samtidigt som jag får en puss på pannan. Så kom även jordgubbarna fram. Pappa fick en, mamma fick några fler men resten försvann mystiskt...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0