Dagens 10 höjdpunker!

 
 
 
Dagens vitamininjektioner:
 
 
1. Inget krångel med barnen i morse! Dagis, här kommer vi!
 
2. Träffade på Anna, som också lämnat på dagis, utanför så vi stod och snackade en stund. Lillan har ju varit rätt mycket sjuk senaste tiden så det var härligt att träffa på en vän!
 
3. Liten var trött och somnade strax innan klockan slog 10. Jag gjorde likadant och vi vaknade efter klockan 12. Sweet, 2 timmar!
 
4. När vi går i mataffären så blir jag alltid dödligt sugen på apelsiner. Men glömmer bort dem så fort man kommer hem. Men nu kom jag ihåg dem, och pressade ett par till min "frukost". Mumma!
 
5. Liten lät mig titta på mitt inspelade avsnitt av Cougar town utan något avbrott... Tack tack!
 
6. Efter ett nästan minimalistiskt bråkfri hämtning på dagis så mötte vi Anna. Igen. Då hon redan hämtat ena pojken och var i färd med att hämta den andre, så jag passade numero uno så hon kunde springa in efter numero dos. Delade ut en varsin påse (bra att vara hundägare) och ungarna plockade kastanjer, medans jag och Liten satt och tittade på. Anna och pojke numero dos kom efter en stund och lillkillen fick även han en påse. Oj, vad kastanjer det blev! (Ha så kul Anna! Mjehehehe...)
 
7. Bestämde play date för fredagen. Ut i skogen med matsäck!
 
8. Svärfarmor hämtar på dagis imorgon! "Hej affärer" är alltså min plan! Hitta lite julklappar och annat kul. Ska försöka motstå Panduro...
 
9. Lillan var i skogen med dagis - och var rätt slut. Liten somnade i vagnen, och sov vidare när vi väl kommit in igen. Så nu sover båda barnen, och hunden med för den delen, och jag sitter och har det tyst och skönt!
 
10. Jag har en plan för vad som ska göras när Lillan vaknar. Det innefattar pärlor, lim och massor av glitter!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0