Kvällen hos oss

 
 
Några minuter innan 18 släpper sambon av mig och Lillan utanför IKEA. Han själv tar lillherrn med sig och åker vidare för ICA Maxi för veckohandling. Anledningen till varför Lillan hoppade av med mig var inte för att vara med mig, utan snarare för att IKEA's lekrum är roligare än Maxi's... Värmer mammahjärtat, verkligen... Hur som haver så mindes ingen att lekrummet stänger 18... Medans Maxi's stänger 19... Så tji fick hon... Så hon fick ju vara med mamma ändå! Och tji fick jag... Jag hoppades på lite egentid och kika runt på saker som jag var intresserad av... Det var ju liksom... kört... fan...
 
Efter att större delen av tiden gått och tjoat efter min dotter, som kvikt kilade runt och tittade på allt, huvudsakligen på leksaksavdelningen, så lyckades jag ta oss till tag själv lagret för att hämta min hylla... I lagom tid för att sambon telepatiskt nog också var klar! Blev några matlådor också, så nu kan min kärlek inte skylla på att vi inte har några sådana- för det var visst just därför han måste äta lunchen ute tidigare... Tidsskriftssamlare till Lillans alla prinsesstidningar och teckningar följde med hem också. Har märkt att det mesta som är gjort av kartong går sönder efter en tid så 5 stycken för 15 kronor var helt perfekt!
 
Sambon har under kvällen bosatt sig i soffan med sin farsdagspresent, Call of duty black ops 2,efter nattningen av barnen var klar. Nog för att farsdag var den 11e, men då spelet släpptes igår, den 13e, så fick han vänta lite... Han fick spelet visserligen igår men var typsikt nog på möte hela kvällen så han tar visst igen förlorad tid nu idag... Som ni kanske förstår så har jag ägnat kvällen med att skruva, man får passa på när man är man och barnfri... Brukar bli bäst så...
 


Kommentarer
L

Jag hade tur, ps3-spelet min N ville ha släpptes några dagar innan fars dag ;-)
Och ännu mer tur hade jag för jag hade funderat på call of duty black cops men valde ett annat, som tur var för han ville visst inte ens ha cod!
Det blev dishonored istället :-)

2012-11-15 @ 06:23:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0