Det känns som det är måndag idag...

 
 
"Varför placeras bröden ut typ först i affären?" morrade en viss sambo...
 
Fick bli en extra karensdag för Lillan idag. Hon har inte haft minsta symptom men ändå - när jag ändå är hemma men Liten så varför inte? Imorgon blir det dock dagis, hon får ju bara vara där 15 timmar per vecka så lite barn ska hon väl få leka med... Jag tror hon behöver det, hon ligger nu på vardagsrumsgolvet och övar på att göra snöänglar... Eller är det snö hon behöver? Jag ska på föräldraträff imorgon med, och jag behöver också lite kontakt med omvärlden. 
 
Senare idag ska det bakas och ännu senare ska det handlas... Det sistnämnda ser jag inte alls fram emot. Men äta bör man... Bakningen är till sambons jobb, de har en fredag var som de bjuder på varandra på fika, men då sambon är ledig på fredag får det bli imorgon istället...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0