En lugn tisdag...

 
 
 
Hallå där! Hittills har dagen bestått utav en mycket regnig morgonpromenad för att lämna av pladdersmurfen på dagis. Sen en timmes sömn med sonen, och en dusch. Sen - inget annat. Snart ska vi gå och hämta hem från dagis igen och så få tiden att gå till dess fadern i huset kommer hem igen... Mest för att jag vill ha tillgång till bilen då min beställning från Panduro nu går att hämta på posten... Ikväll är det ny säsong utav Cougar town, så jag hoppas på en tidig kväll med barnen så jag kan hinna pyssla lite ifred...
 
Nej, nu ska jag ta och packa ned kameran, en påse och ståltråd så ska vi se vad vi kan hitta på under promenaden hem från dagis...
 
 


Kommentarer
Jannie

Pladdersmurfen?? ha ha ha Underbart ord!
Hoppas det blev något pysslande!

Svar: :)
Lilli Nyfiken - småbarnsmama!

2012-10-03 @ 15:08:27
URL: http://ettforsoktilldagbok.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0