Liten pysselpaus

 
 
Min son är inte känd för att sova länge på dagarna, men nu när han somnade så passade jag och Lillan på att pyssla lite... Och vi hann precis klart när vi hörde små läten ifrån sovrummet som meddelade att unge herrn nu var vaken! Inte så illa att faktiskt hinna klart, brukar få avbryta mitt i... Lillan hade kul iallafall, och vårt första försök blev såpass lyckat att jag kan göra det igen! Förhoppningsvis så kan kanske idén nu äntligen lämna mitt huvud nu när vi gjort den... Fast måste erkänna att tankarna nu riktar in sig på att göra det med lite finare papper än ritpapper och kanske andra saker som kan sitta i mitten...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0