Mysdag!

 
 
Efter hämtningen på dagis gick vi till kyrkans öppna förskola. Jösses, jag älskar det stället! Efter ett par timmar där så gick vi hemåt och hämtade hunden. Efter att ha gått en sväng kom jag ju på att vi kunde gå mot stan för att möta upp far i huset efter jobbet. Vi stannade halvvägs och hade picknick vid Klarälven. Nu när vi kommit hem tror jag vi alla har fått för mycket sol och frisk luft... Då alla utom jag har ätit mat idag var det bara jag som ville ha mat. Så nu håller jag på att äta en caesarsallad här i min ensamhet...
 
Dottern håller nu på att försöka hålla ögonen öppna framför Barbie och Diamantslottet och det går... Sådär... Lillen är lite kinkig, antagligen efter sprutorna så sambon har lagt sig med honom. Efter att jag fått dottern i säng, vilket kommer bli efter att jag har ätit upp - så ska jag baka lite till föräldraträffen. Choklad och lime, ringer det några klockor?
 
 
 
 


Kommentarer
Agnes

Grattis!
Du har vunnit Disneys nylanserade Askungen på Bluray och DVD! Maila mig din hemadress så ska jag se till att din vinst hittar hem :)

Svar: Wiiieeeee :) OJ vad glad jag blev nu! Det förstördes inte ens utav att sambon anklagade mig för att jag säkert köpt den och bara sa att jag vann.. hahahhaha
Lilli Nyfiken - småbarnsmama!

2012-10-10 @ 22:28:29
URL: http://agneslauedberg.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0