DIY - Göra egna barnörhängen!

 

Sist jag var in på Panduro så skulle jag bara in och hämta den nya katalogen (plats för hånskratt...). Det blev inte bara en katalog om man säger så... Bland annat köpte jag clips, så man kan göra egna örhängen till Lillan. De som man får med i ex prinsesstidningar och i "set" från barnaffärerna går ju bara sönder direkt. Dock så har inte affärerna speciellt många clipsörhängen, och hon får inte ta hål i öronen riktigt än, och de få clips som finns är varken speciellt fina eller barnvänliga då de är stora och tunga... Har letat på loppisar men bara hittat ett fåtal.
 
Men så fick jag en ide när jag väl var på plats inne på Panduro, och letade upp en liten påse med clips som fick följa med hem. Lillan älskar ju att pyssla, så det kan ju inte bli fel! Just dessa blev till av en dekoration som satt på ett av hennes födelsedagspaket. Mest för att visa henne att man kan göra egna fina örhängen på ett litet kick!
 
Clips + dekoration + superlim = barnörhängen!
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0